W kierunku życzliwości w komunikacji

21-06-2016

Ruszyła kolejna odsłona kampanii społecznej „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej”.

Podziel się ze znajomymi
Bohaterem akcji będzie Gigant, który do października będzie przekonywał pasażerów do właściwego zachowania w komunikacji miejskiej.

Przekaz całej kampanii ma zwrócić uwagę na to jak istotnym elementem podróży, jest życzliwe zachowanie się względem współpasażerów. Akcja ma pokazać właściwe postawy oraz zachowania.

We wszystkich środkach komunikacji miejskiej (autobusach, tramwajach, metrze i pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich) pojawią się na plakatach znane monstery: Hałaśnik Głuchawy, Tępacz Ignorant, Knyszojad Smrodliwy, Kłapodziób Wylewny oraz Zastawiacz Olbrzymi. Nowymi postaciami będą: Siedziołek Przyciężki, Rozpychacz Wybredny, Oknogap Permanentny oraz Gigant Komunikacji Miejskiej, którego rolą będzie pokazywanie właściwego zachowania współpasażerom podróży.

Stoiska kampanii pojawią się na wielu imprezach i piknikach dzielnicowych. W planach są też specjalne warsztaty dla dzieci i młodzieży.
 
Organizatorami akcji są: Urząd m.st. Warszawy oraz publiczni operatorzy środków komunikacji miejskiej: Miejskie Zakłady Autobusowe, Tramwaje Warszawskie, Szybka Kolej Miejska, Metro Warszawskie, Zarząd Transport Miejskiego oraz Koleje  Mazowieckie.
 
 

Komentarze


Na antenie Radia Plus

Wybierz miasto