Kołobrzeg bez nowej strategii promocyjnej miasta

2020-01-16 17:02
Kołobrzeg
Autor: brak danych

Radni nie przyjęli dokumentu, ponieważ miał wiele niedociągnięć i błędów.

Kołobrzeg bez nowej strategii promocyjnej miasta. Po wnikliwej analizie i gorącej dyskusji kołobrzescy radni zdecydowali o wycofaniu z dzisiejszej sesji projektu uchwały o strategii promocji miasta na kolejne lata. Dokumencie, który uaktualniła krakowska firma. Zakłada on m. in. rozbudowę hasła Klimatyczny Kołobrzeg. Mówi autor strategii z krakowskiej firmy Mateusz Zmyślony (materiał audio). Zaproponowana komunikacja podoba się radnym, ale w gotowym dokumencie, liczącym 118 stron, radni PiS i Obywatelskiego Kołobrzegu zauważyli wiele niedociągnięć, o których mówili podczas dzisiejszej sesji i które bezpośrednio wpłynęły na podjętą decyzję o wycofaniu projektu z głosowania. Dokument strategii promocyjnej Kołobrzegu na przyjęcie czeka już czwarty rok, po raz pierwszy został przedstawiony pod koniec 2016 roku. Teraz ponownie musi zostać poprawiony, uzupełniony i przedstawiony radnym, a dotychczasową wersję strategii promocyjnej miasta można znaleźć na oficjalnej stronie magistratu – kolobrzeg.pl. MW

autor strategii, przedstawiciel krakowskiej firmy Mateusz Zmyślony