W Koszalinie i Kołobrzegu trwa walka o glosy wyborców.

To także walka wizerunkowa.
Wizerunek prawdziwy, czy wykreowany? Przed nami II tura wyborów samorządowych. W niektórych sztabach wyborczych widać zmianę frontu działań. W Kołobrzegu z bilbordów obecnego prezydenta, Janusza Gromka bije ciepło i zrównoważony rozwój. Przed pierwszą turą, 2 tygodnie temu przekaz był inny, nastawiony na dynamiczny i energiczny rozwój infrastruktury miejskiej. Ostatnia prosta przed niedzielnymi wyborami jest, trochę jak mecz piłkarski, mówi kandydat na prezydenta Kołobrzegu na trzecią kadencję, Janusz Gromek. W Koszalinie przed wyborczą dogrywką uaktywnił się Piotr Jedliński. Aby poświęcić się w 100% kampanii wziął nawet urlop. Czy zatrudnianie fachowców od komunikacji społecznej, zmiana wizerunku i położenie akcentów kampanii na inne aspekty przyniesie oczekiwany skutek? Przekonamy się o tym w niedzielę wieczorem. Q