Mobilne Punkty Obsługi Pasażerów na ulicach Warszawy
Autobusy, w których można załatwić komunikacyjne sprawy wyruszyły na największe pętle Warszawskiego Transportu Publicznego. Pojawią się wielu dzielnicach. Jak będą funkcjonować?
Do końca wakacji dwa autobusy z mobilnymi POP-ami odwiedzą największe węzły przesiadkowe w Stolicy i okolicach. Wszystko po to, by pasażerowie nie musieli w dobie korona wirusa dojeżdżać do punktów rozsianych po całej Warszawie. Punkty będą czynne od 8:30 do 17:00. Pasażerowie załatwią w nich swoje najpilniejsze sprawy: wyrobią spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską, zakodują bilet długookresowy, odwieszą bilet i przekodują niewykorzystaną część biletu, wgrają uprawnienia Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka oraz je przedłużą. W mobilnym POP-ie można płacić wyłącznie kartami płatniczymi. Oznaczone autobusy łatwo będzie odróżnić. W najbliższych dniach mobilne Punkty Obsługi Pasażera będą stały w następujących lokalizacjach: 15-17 czerwca: Metro Kabaty przy K&R i Gocław, 18-22 czerwca: Stegny i przy Świątyni Opatrzności Bożej, 23-25 czerwca: Metro Wilanowska i Tarchomin, 26-30 czerwca: Bródno-Podgrodzie i Targówek.