Punkt Obsługi Pasażerów przy Świętokrzyskiej już po remoncie

Chodzi o ten zlokalizowany na pierwszej linii metra. Podróżni przez kilka tygodni musieli korzystać z innych. Według urzędników - było warto.
Teraz jest wygodnie, estetycznie i co najważniejsze - z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych. Punkt przeszedł generalny remont. Wymieniono tam wszystkie instalacje: elektryczną, sanitarną i alarmowa. Nowe są też monitoring i klimatyzacja. Wnętrze Punktu Obsługi Pasażera zyskało antypoślizgowa podłogę, nowe meble i stojaki z ulotkami. Najwięcej zmian dotyczy jednak osób z niepełnosprawnościami. Placówka jest teraz dostosowana do ich potrzeb. Wszystkie stanowiska obsługi zostały wyposażone w system głośnomówiący. W jednym jest też pętla indukcyjna, która pomaga lepiej odebrać dźwięki, a do tego posiada też obniżony blat. W punkcie na stacji pierwszej linii metra przy Świętokrzyskiej można załatwić wszystkie sprawy związane z transportem publicznym.