Druga odsłona kampanii społecznej „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej”

2015-05-21 11:13
Druga edycja kampanii społecznej „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej”
Autor: um.warszawa.pl

Kampania „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej”, chce zwrócić uwagę na to jak ważnym i niezbędnym elementem podróży, jest życzliwe zachowanie się względem współpasażerów i pokazać właściwe postawy oraz zachowania.

Tegoroczna odsłona akcji przebiega pod hasłem Bądź życzliwym pasażerem zamiast być monsterem i potrwa do końca roku. Od środy w tramwajach, autobusach, metrze oraz pociągach SKM można zobaczyć m.in. Hałaśnika Głuchawego, Tępacza Ignoranta, Knyszojada Smrodliwego, Kłapodzioba Wylewnego czy Zastawiacza Olbrzymiego. To tzw. monstery, czyli uosobienia cech, które najbardziej przeszkadzają pasażerom w podróży. Natomiast 1 czerwca został ogłoszony dniem życzliwości i mówienia sobie dzień dobry w komunikacji. Stoiska kampanii pojawią się na wielu imprezach i piknikach, a w wakacje po Warszawie będzie jeździła specjalna Mobilna Kulturalna Kawiarnia (w tramwaju promocyjnym). Zaplanowano również przeprowadzenie gry miejskiej i specjalnych warsztatów dla dzieci i młodzieży.