Ratusz otwiera Centrum Kontaktu

2013-10-21 19:47
wikipedia.pl
Autor: brak danych

Jak dojechać do celu, gdzie się rozerwać czy jak zgłosić dziurę w jezdni? Podpowiedzą nam konsultanci z Urzędu Miasta. Stołeczny Ratusz uruchomił Centrum Kontaktu z Mieszkańcami.

To jest pełne centrum informacyjne, gdzie każdy mieszkaniec może zgłosić zauważony problem – mówi Bartosz Milczarczyk z Urzędu Miasta. - Jeśli nie pali się latarnia, czy w jezdni jest dziura, nie musimy się martwić do kogo zadzwonić. Wystarczy skontaktować się z naszym Centrum. Konsultanci powiadomią odpowiednie służby – dodaje Milczarczyk. Konsultantów można zapytać również o ofertę kulturalną warszawskich placówek lub poprosić o pomoc w znalezieniu drogi. Centrum jest już dostępne pod numerem 19-115. Wkrótce pojawi się również na smartfonach. - Będzie to proste i intuicyjne narzędzie, dzięki któremu będziemy mogli przesłać zdjęcie dziury w jezdni lub na przykład zawiadomić służby o dewastacji przystanku – powiedział nam Bartosz Milczarczyk. Wersja na smartfony będzie gotowa w listopadzie. W wirtualnym Centrum Kontaktu Z Mieszkańcami docelowo pracować będzie około 70. osób. Będą to głównie konsultanci Zarządu Transportu Miejskiego i Zarządu Dróg Miejskich.