Urząd Miejski w Słupsku zmienił zasady przyjmowania interesantów

W związku z sytuacją pandemiczną Urząd Miejski w Słupsku zmienił zasady przyjmowania interesantów. Słupszczanie do Urzędu muszą się umawiać telefonicznie lub przez Internet.
Urząd Miejski w Słupsku od 26 stycznia zmienia zasady przyjmowania interesantów. Urzędnicy nie przeszli na tryb pracy zdalnej, ale w związku z sytuacją pandemiczną postanowiono ograniczyć kontakt bezpośredni między pracownikami a klientami. Słupszczanie muszę się teraz do Urzędu umawiać telefonicznie lub przez Internet.
-Priorytetem jest zdrowie i bezpieczeństwo, ale też obsługiwanie mieszkańców. Od dziś na spotkanie z urzędnikiem trzeba się umawiać telefonicznie. Natomiast w sprawach obywatelskich, które są najczęstszą przyczyną wizyt w naszym urzędzie, uruchamiamy w całości rejestrację Internetową, czyli za pośrednictwem naszej strony można umówić się na wizytę, odbywa się to tak samo jak za pomocą biletomatu
- mówi Łukasz Kobus, sekretarz miasta Słupska.
W budynku ratusza, obok dyżurki, obecny będzie funkcjonariusz Straży Miejskiej, który będzie sprawdzał, czy dana osoba jest umówiona na wizytę.
W Urzędzie Stanu Cywilnego wcześniejsze umówienia telefoniczne nie dotyczą rejestracji aktów zgonu. W pozostałych sprawach związanych z działalnością USC należy wcześniej telefonicznie umówić się na wizytę.
Do ratusza trzeba się umawiać telefonicznie i internetowo na razie na pewno do końca lutego. Szczegóły i wykaz numerów na stronie slupsk.pl