Od 4 maja częściowo wznowiona bezpośrednia obsługa mieszkańców

2020-05-03 11:46

Od poniedziałku, 4 maja, Urząd Miasta Krakowa wznawia bezpośrednią obsługę w lokalizacjach przy al. Powstania Warszawskiego 10, ul. Wielickiej 28a oraz os. Zgody 2. Punkty Obsługi Mieszkańców zlokalizowane w galeriach handlowych pozostaną nieczynne. Petenci będą przyjmowani w godzinach od 8.00 do 13.00, wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty. Rezerwacja wizyty będzie możliwa przez stronę internetową umawianiewizyt.um.krakow.pl lub telefonicznie. Szczegółowe informacje o uruchamianych usługach oraz możliwości rezerwacji terminu wizyty w urzędzie na stronie www.krakow.pl i https://umawianiewizyt.um.krakow.pl.

Wprowadzone zostało ograniczenie liczby klientów przebywających w budynku, która odpowiada ilości czynnych stanowisk obsługi. Petenci powinni przychodzić kilka minut przed planowaną wizytą, bo wcześniej klient nie zostanie wpuszczony do budynku. Pracownik, zajmujący się wpuszczaniem petentów do budynku, poprosi o podanie imienia i nazwiska oraz sprawy w celu potwierdzenia dokonanej rezerwacji i skierowania do odpowiedniego stanowiska obsługi. Decydując się na złożenie wniosku w Urzędzie Miasta Krakowa, możesz zostać poproszony o chwilowe odsłonięcie twarzy, aby urzędnik mógł porównać ją ze zdjęciem na dokumencie tożsamości (dowód osobisty, paszport). Przypominamy o obowiązku zakrywania ust i nosa oraz korzystania z rękawiczek jednorazowych i płynów dezynfekcyjnych. Urzędnicy proszą także, aby petenci posiadali własne długopisy.