Tramwaj pomiarowy przejechał całą trasę wzdłuż Grójeckiej i alei Krakowskiej – w tym po wyremontowanym odcinku torów od Placu Narutowicza do ulicy Bitwy Warszawskiej 1920 r. oraz po nowym układzie torów i rozjazdów u zbiegu Grójeckiej, Bitwy Warszawskiej 1920 roku i Banacha. Przerwa w ruchu tramwajów była spowodowana właśnie jego budową. Przy okazji tramwajarze sami wymienili odcinek torów na Grójeckiej od tego skrzyżowania do Placu Narutowicza. Wymienili tory wraz z podbudową, wzmocnili grunt, wykonali nowe odwodnienie. Remontowane są wciąż przystanki Wawelska i Och-Teatr - wymieniane są barierki i krawężnik.
Na dalszym odcinku do pętli P+R Al. Krakowska były prowadzone prace utrzymaniowe. Wyfrezowane zostały szyny na całej trasie, a także wyremontowane przejazdy na wysokości ulic 1 Sierpnia i Bakalarskiej. Tramwaje wrócą na ulicę Grójecką i aleję Krakowską do pętli P+R Al. Krakowska od poniedziałku (13.10). Taki termin zapowiadany był od początku inwestycji. Późną jesienią wyremontowany odcinek torów zostanie zazieleniony rozchodnikiem. Tramwaje wciąż nie pojadą do pętli przy Banacha, będą trwały prace przy budowie nowej trasy tramwajowej do Dworca Zachodniego.