Urzędy czynne w Wigilię i po świętach
Taką informację przekazał stołeczny ratusz. Zarówno 24.12, jak i 27.12 będzie można załatwiać sprawy. Urzędy będą czynne w standardowych godzinach.
Jak tłumaczy urząd miasta 24 i 27 grudnia są dniami roboczymi. W związku z tym warszawski ratusz będzie w tych dniach czynny w normalnych godzinach. Komórki zajmujące się bezpośrednią obsługę klienta w Wigilię i w piątek po świętach będą dostępne między 8:00-16:00. Z kolei 25 i 26 grudnia są dniami ustawowo wolnymi od pracy, więc delegatury obsługujące większość spraw nie będą w te dni czynne.
Dzięki Miejskiemu Centrum Kontaktu Warszawa 19115 mieszkańcy stolicy mogą kontaktować się z urzędem również w święta i dni wolne od pracy. Dzięki 19115 można uzyskać wszystkie informacje o usługach realizowanych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie, zgłosić problem, którym powinny zająć się służby miejskie, poprosić o interwencję.